Reguli de Check-In (cazare) și de Check-Out (de cazare)
- Ziua de cazare (Check-In) începe la ora 14:00 iar eliberarea camerei se face la ora 11:00 (Check-out).
- În cazul în care ajungeți la locație mai devreme de orele 14:00 și avem camere pregătite, vă vom caza mai devreme.
- Vă recomandăm rezervarea nopții de dinaintea cazării pentru situațiile în care se dorește garantarea pentru cazarea mai devreme decât ora standard.
- Eventualele prelungiri sau late check-out (eliberarea camerei mai târziu de ora 11) se vor anunța înainte și se vor asigura în funcție de disponibilitate, contra cost.
- La check-in este obligatoriu a se prezenta documentele de identitate pentru toate persoanele ce vor beneficia de serviciile de cazare.
- Oaspeții vor primi la recepție, la check-in, cheie de acces și au obligativitatea de a returna cheia la finalul sejurului, pierderea acesteia atrage o taxa de 50 lei
- Oaspeții care sosesc mai devreme de ora cazării, își pot lăsa bagajele în camera de bagaje, până în momentul cazării, în cazul în care aceasta nu se face imediat.
- Oaspeții care eliberează camera până la ora 11:00 își pot lăsa bagajele în camera de bagaje pentru întreaga zi.
Condiții de plată a rezervărilor
- Pentru confirmarea rezervării se achită un avans de minim 30% din contravaloarea rezervării. Diferența serviciilor se achită la check-in
- Neplata în termenele stabilite, duce în mod automat la anularea rezervării. Avansul platit se considera penalitate și nu se returnează clientului.
- Tarifele oferite de Vila Amalia includ TVA (9%)
Condiții de anulare a rezervărilor
- În caz de anulare, indiferent de motiv, sau no-show (neprezentare), suma deja încasată nu se returnează, fiind reținută cu titlu de penalități.
- Ulterior achitării facturii de avans, nu se acceptă diminuarea perioadei sejurului.
- În caz de no-show (neprezentare), camera va fi reținută până la orele 19:00 în ziua check-in-ului, apoi aceasta fiind anulată fără un anunț în prealabil, sumele achitate considerându-se penalitate.
- Odată achitat avansul nerambursabil în valoare de 30% din totalul rezervării, anularea fără penalizare nu mai este posibilă.
- Anulările/modificările asupra oricărei rezervări trebuie efectuate în scris, pe e-mail.
- În situația în care oaspetele își micșorează perioada de ședere, în timpul sejurului, se va achita întreg sejurul comandat inițial.
- În situația în care, datorită unor situații neprevăzute, nu se poate onora rezervarea confirmată, ne asumăm obligația de a va reloca la o proprietate similară sau superioară, costul rezervării rămânând neschimbat. Vă vom propune o variantă de relocare, în cazul în care nu este conformă cu nevoile dumneavoastră, vă vom vira suma achitată, fără penalități, și vom considera rezervarea anulată.
- Ne rezervăm dreptul de a alege pentru dumneavoastră etajul și poziția camerei în funcție de disponibilitatea de la data sosirii dumneavoastră.
- Solicitările turiștilor pentru o anumita camera sau de a beneficia de camere alăturate, nu se pot confirma până la momentul alocării camerelor. Această solicitare poate rămâne ca o simplă opțiune, pe care încercăm să o satisfacem în limita disponibilităților, fiind exclusă garantarea.
- Turistul are obligația de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui s-o predea în aceleași condiții la plecare. Eventualele lipsuri sau degradări ale bunurilor din camera, vor fi suportate de turist.
- Fumatul nu este permis în camere, există spații special amenajate.
- Este interzis accesul oaspeților suplimentari în locație.
- Locația nu își asumă responsabilitatea pentru mașinile din parcare și pentru obiectele lăsate în interiorul acestora.
- La predarea camerei turiștii au obligația să restituie cheia de acces.
- Oaspeții se obliga sa aibă grija de copiii alături de care se vor caza si nu ii vor lăsa nesupravegheați în camera de hotel sau în spațiile publice ale hotelului.
- Ne rezervăm dreptul de a ne selecta clienții.
- Locația își rezervă dreptul de a judeca nivelul de atitudine, comportament și de zgomot acceptat al oaspetelui sau al invitaților săi, aceștia trebuind să întreprindă toate măsurile necesare pentru a corecta acțiunile așa cum sunt solicitate de către administrator.
- În situația în care nu se ajunge la o înțelegere amiabilă, locația poate finaliza o rezervare și poate solicita de cazarea imediata a oaspetelui fără a fi obligat sa restituie banii plătiți pe cazare sau sa plătească vreo compensare.
- Locația nu va accepta mai multe persoane în condițiile respectivei rezervări daca numărul de ocupanți al uneia sau mai multor camere este mai mare decât cel din rezervarea confirmata.
- Consideram ca orice persoana care beneficiază de serviciile locației noastre a luat cunoștință de termenii și condițiile mai sus menționate și le-a acceptat tacit.
- Prin achitarea tarifelor de cazare, beneficiarul confirma ca a citit, a înțeles și este de acord integral cu termenii și condițiilor de prestări servicii de cazare.
- Lenjeria și prosoapele se schimbă la cererea clientului.