Politica de confidențialitate

Politică privind protecția datelor cu caracter personal

Protecția datelor este importantă pentru noi.

Vă mulțumim că ați vizitat site-ul nostru web www.vilaamalia.ro.

În interacțiunile cu dumneavoastră, TREIAS BOOKING colectează și prelucrează o serie de date cu caracter personal, pentru scopurile detaliate în prezenta politică. Următoarele mențiuni au rolul de a vă informa asupra tipului și limitelor prelucrărilor de date cu caracter personal realizate de către TREIAS BOOKING în contextul accesării de către dumneavoastră a website-ului www.vilaamalia.ro.

Datele cu caracter personal sunt informații care pot fi atribuite direct sau indirect persoanei dumneavoastră. Temeiul legal pentru prelucrarea datelor îl constituie îndeosebi Regulamentul general privind protecția datelor (General Data Protection Regulation – RGPD).

1. Generalități

Datele cu caracter personal prelucrate de către TREIAS BOOKING  pot fi împărțite în două categorii:

  • datele cu caracter personal prelucrate ca urmare a accesării paginii de internet www.vilaamalia.ro
  • datele cu caracter personal prelucrate de către TREIAS BOOKING în vederea prelucrării mesajelor dumneavoastră și/sau transmiterii de comunicate/informații despre Vila Amalia.

2. Vizitarea paginii noastre de internet

Scopurile prelucrării datelor/temeiurile juridice:

Când vizitați pagina noastră de internet, prin browser-ul utilizat pe dispozitivul dvs. final și fără intervenția dvs. se transmit automat informațiile privind:

  • adresa de IP a terminalului dumneavoastră conectat la internet
  • data și ora accesării
  • denumirea și URL-ul fișierului accesat
  • pagina web/aplicația de pe care a avut loc accesarea (Referrer-URL)
  • browser-ul utilizat de dumneavoastră și, după caz, sistemul de operare al echipamentului dumneavoastră conectat la internet
  • numele furnizorului de acces

Pe serverul paginii noastre de internet se stochează temporar, într-un așa-numit fișier-jurnal, în următoarele scopuri:

  • asigurarea unei conexiuni optime
  • asigurarea unei utilizări confortabile a paginii noastre de internet/aplicației
  • evaluarea siguranței și stabilității sistemului

Destinatari/categorii de destinatari:

Date dvs. vor putea fi prelucrate de către eventualii terți (furnizori de servicii IT) contractați de TREIAS BOOKING; aceștia sunt selectați cu atenție, verificați de TREIAS BOOKING și de asemenea obligați contractual la protejarea datelor dumneavoastră, în conformitate cu art. 28 RGPD.

Durata stocării/criteriile pentru determinarea perioadei de stocare:

Datele sunt stocate pentru o perioadă de șapte zile, apoi sunt șterse automat.

3. Utilizarea de cookie-uri și tehnici similare pentru prelucrarea datelor

Detaliile referitoare la utilizarea cookie-urilor sunt disponibile aici: Politica Cookies

4. Contact prin e-mail/apeluri telefonice

Scopurile prelucrării datelor/temeiurile juridice:

Datele cu caracter personal pe care ni le puneți la dispoziție prin e-mail sau telefon sunt prelucrate cu respectarea principiilor RGPD. Utilizăm datele tale exclusiv în scopul prelucrării solicitării tale. Astfel, prelucrăm, de la caz la caz, date precum nume, prenume, număr de telefon, adresa de contact, adresa de e-mail, vocea dumneavoastră (în cazul apelurilor telefonice), precum și alte date, în funcție de natura solicitării (ex.: natura problemei cu care vă confruntați, informațiile care vă interesează). Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor îl constituie art. 6 alin. 1 lit. f) din RGPD. Interesul legitim al TREIAS BOOKING pentru prelucrarea acestor date rezultă din interesul de a soluționa cererile/reclamațiile dumneavoastră.

Destinatari/categorii de destinatari:

De la caz la caz, datele dvs. vor putea fi prelucrate și de către persoane împuternicite de către noi în acest sens. Acestea sunt selectate cu atenție, verificate de noi și de asemenea obligate contractual, în conformitate cu art. 28 RGPD.

Perioada de stocare/criteriile pentru determinarea perioadei de stocare:

Datele pe care ni le transmiteți în contextul întrebărilor prin e-mail sunt de obicei șterse sau anonimizate de noi în termen de 90 de zile de la data la care a fost oferit răspunsul final. Experiența ne-a demonstrat că, în general, după 90 de zile nu mai există întrebări cu privire la răspunsurile noastre.

Când vă exercitați drepturile de persoană vizată, datele dvs. cu caracter personal vor fi stocate timp de 3 ani după răspunsul final pentru a dovedi că v-am oferit informații complete și că sunt îndeplinite cerințele legale.

5. Newsletter

Scopurile prelucrării datelor/temeiul juridic:

În situația în care ați fost de acord, prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal în vederea transmiterii prin e-mail a comunicatelor noastre/informărilor despre TREIAS BOOKING / Vila Amalia. Datele cu caracter personal pe care le prelucrăm sunt numele, prenumele, adresa de e-mail, publicația/firma cu care colaborați. Totodată, în cazul în care ne puneți la dispoziție și numărul dumneavoastră de telefon, îl putem utiliza pentru scopul facilitării comunicării cu dumneavoastră în legătură cu solicitările pe care ni le adresați. Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor îl constituie art. 6 alin. 1 lit. a) din RGPD.

Vă puteți retrage consimțământul în orice moment cu efect pentru viitor, de exemplu, trimițând un mesaj corespunzător la contact@vilaamalia.ro. În acest caz, datele dvs. de contact vor fi șterse.

Destinatari/categorii de destinatari:

Folosim furnizori de servicii specializați pentru comunicate/newslettere, de exemplu pentru formatarea mesajelor și trimiterea acestora către o anumită listă de corespondență. Acești furnizori de servicii prelucrează datele dvs. în numele nostru în calitate de persoane împuternicite de operatori, sunt atent selectați și obligați contractual în conformitate cu Art. 28 din RGPD.

Perioada de stocare:

Datele dumneavoastră vor fi prelucrate în scopul mai sus menționat până la retragerea consimțământului. Dacă vă retrageți consimțământul, adresa dvs. de e-mail va fi blocată pentru primirea  comunicatelor/informărilor. Datele dvs. vor fi apoi șterse imediat din listele de corespondență, dar nu mai mult de trei zile de la data primirii notificării de retragere a consimțământului.

6. Prelucrarea informațiilor suplimentare

Scopul prelucrării datelor/temeiul juridic:

Pentru a urmări modul în care utilizați detaliile și informațiile pe care le-ați primit de la noi ca parte a cooperării noastre, stocăm și alte informații relevante (de exemplu, postările și articolele dumneavoastră ce includ informațiile furnizate de noi). În principiu, primim datele dvs. din surse accesibile public, cum ar fi site-ul web pe care postați/publicați articolele dvs., versiunea tipărită a acestora, alte forme de publicare, inclusiv prin intermediul rețelelor sociale.

Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor este Art. 6 alin. 1 lit. f) din RGPD. Interesul nostru legitim provine din scopurile de prelucrare a datelor menționate mai sus.

Perioada de stocare/criteriile pentru determinarea perioadei de stocare:

Datele mai sus menționate le putem stoca până când ne adresați o cerere de opoziție cu privire la prelucrarea acestor date, în conformitate cu art. 21 din RGPD.

7. Transmiterea datelor cu caracter personal către medii externe

Scopul prelucrării datelor/temeiul juridic:

În măsura în care dvs., ca persoană interesată sau persoană vizată, ați consimțit la publicarea datelor dvs. cu caracter personal într-una din comunicările noastre, de exemplu, prin newslettere, prelucrăm datele cu caracter personal în temeiul consimțământului sau în temeiul executării contractului existent cu dumneavoastră ce implică utilizarea datelor, în baza art. 6 alin. 1 lit. a) si b) din RGPD.

Pentru situațiile în care temeiul prelucrării îl constituie consimțământul, vă aducem la cunoștință că vă puteți retrage consimțământul în orice moment, cu efect pentru viitor, de exemplu, trimițând un mesaj în acest sens la contact@vilaamalia.ro, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia. În acest caz, înregistrările/informațiile dvs. vor fi șterse imediat de noi de pe mediile asupra cărora avem control (ex: website-urile noastre). Vă rugăm să rețineți că nu avem control asupra prelucrării și ștergerii datelor dvs. de către terți.

Destinatari/categorii de destinatari:

Datele dvs. vor fi transmise unui jurnalist sau unei companii media/edituri ca parte a prelucrării datelor și, dacă sunt publicate, pot fi vizualizate și în țări terțe din afara UE sau a SEE.

Perioada de stocare/criteriile pentru determinarea perioadei de stocare:

În situația în care prelucrarea se întemeiază pe consimțământ, datele vor fi prelucrate până la data retragerii consimțământului dumneavoastră, potrivit celor de mai sus. Dacă prelucrarea este necesară derulării unui contract existent între noi, datele vor fi prelucrate potrivit prevederilor contractuale.

Nu deținem controlul asupra stocării datelor dvs. de către terți. Prin urmare, se aplică politica privind protecția datelor, aferentă terților care au primit datele dvs. de la noi.

8. Transmiterea către destinatari dintr-o țară terță

Dacă transmitem date către destinatari dintr-o țară terță (aflată în afara Spațiului Economic European), puteți afla acest lucru în informațiile privind destinatarii/categoriile de destinatari din descrierea prelucrării datelor respective. Comisia Europeană certifică faptul că unele țări terțe au un standard de protecție a datelor care este comparabil cu nivelul din Spațiul Economic European, prin așa-numitele decizii privind caracterul adecvat. O listă a acestor țări poate fi accesată la http://ec.europa.eu/justice/data-protection/international-transfers/adequacy/index_en.html.

Dacă nu există un standard comparabil de protecție a datelor într-o țară, ne asigurăm că protecția datelor este garantată în mod adecvat prin alte măsuri. Acest lucru este posibil, de exemplu, prin reguli corporatiste obligatorii, clauzele contractuale standard ale Comisiei Europene pentru protecția datelor cu caracter personal (https://eur-lex.europa.eu/) certificate sau coduri de conduită recunoscute. Vă rugăm să contactați responsabilul nostru cu protecția datelor (Secțiunea 11) dacă doriți mai multe informații cu privire la acest aspect.

9. Drepturile persoanelor vizate

Dreptul de acces și informare conform articolului 15 din RGPD

Ai dreptul, conform articolului 15 alineatul 1 din RGPD, să primești, la cerere, gratuit, informații despre datele cu caracter personal salvate la noi cu privire la persoana ta. Acest lucru se referă, în special, la:

  • Scopurile în care se prelucrează datele cu caracter personal;
  • Categoriile de date cu caracter personal care se prelucrează;
  • Destinatarii, respectiv categoriile de destinatari față de care au fost dezvăluite sau se mai dezvăluie datele respective cu caracter personal;
  • Durata de stocare a datelor cu caracter personal care vă vizează sau, dacă nu sunt posibile indicații concrete în această privință, criterii pentru stabilirea duratei de stocare;
  • Existența dreptului de a solicita operatorului rectificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal care vă vizează, restricționarea prelucrării sau a dreptului de a se opune prelucrării;
  • Existența dreptului de a depune o plângere în fața unei autorități de supraveghere;
  • Toate informațiile disponibile despre proveniența datelor, dacă datele cu caracter personal nu se colectează de la persoana vizată;
  • Existența unui proces decizional automatizat, inclusiv crearea de profiluri, conform articolului 22 alineatul 1 și 4 din RGPD precum și – cel puțin în aceste cazuri – informații pertinente privind logica utilizată și importanța și consecințele preconizate ale unei astfel de prelucrări pentru persoana vizată.
  • Dacă datele cu caracter personal sunt transferate către o țară terță sau către o organizație internațională, atunci ai dreptul să fii informat despre garanțiile adecvate conform articolului 46 din RGPD în legătură cu transferul.

Dreptul la rectificarea datelor conform articolului 16 din RGPD

Ai dreptul să ne soliciți neîntârziat rectificarea datelor cu caracter personal incorecte care te vizează. Prin luarea în considerare a scopurilor prelucrării, ai dreptul să soliciți completarea datelor cu caracter personal incomplete – inclusiv prin intermediul unei declarații de completare.

Dreptul de ștergere conform articolului 17 din RGPD

Ai dreptul să ne soliciți ca datele cu caracter personal care te vizează să fie șterse neîntârziat, dacă se aplică unul dintre motivele următoare:

  • Datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate sau au fost prelucrate în alt fel;
  • Îți retragi consimțământul pe care se baza prelucrarea conform articolului 6 alineatul 1 litera a) sau articolului 9 alineatul 2 litera a) din RGPD și nu există o altă bază legală pentru prelucrare;
  • Te opui prelucrării conform articolului 21 alineatul 1 sau alineatul 2 din RGPD, iar în cazul articolului 21 alineatul 1 din RGPD nu există motive îndreptățite prioritare pentru prelucrare;
  • Datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;
  • Ștergerea datelor cu caracter personal este necesară pentru îndeplinirea unei obligații legale;
  • Datele cu caracter personal au fost colectate în legătură cu oferirea de servicii ale societății informaționale menționate la articolului 8 alineatul 1 din RGPD.
  • Dacă am făcut publice datele cu caracter personal și suntem obligați să le ștergem, atunci luăm, ținând cont de tehnologia disponibilă și costurile de implementare, măsuri adecvate pentru a-i informa pe terții care îți prelucrează datele cu privire la faptul că soliciți și de la aceștia ștergerea tuturor link-urilor spre aceste date cu caracter personal sau a copiilor și replicărilor acestor date cu caracter personal.

Dreptul la restricționarea prelucrării conform articolului 18 din RGPD

Ai dreptul să ne soliciți restricționarea prelucrării dacă există una dintre următoarele premise:

Contești corectitudinea datelor cu caracter personal;

Prelucrarea este ilegală și soliciți, în locul ștergerii, restricționarea utilizării datelor cu caracter personal;

Operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal pentru scopurile prelucrării, dar persoana vizată are nevoie de acestea pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță sau

Persoana vizată s-a opus prelucrării conform articolului 21 alineatul 1 din RGPD, atâta timp cât încă nu este stabilit dacă motivele legitime ale operatorului prevalează față de cele ale persoanei vizate.

Dreptul la portabilitatea datelor conform articolului 20 din RGPD

Ai dreptul să primești datele cu caracter personal care te vizează și pe care ni le-ai pus la dispoziție, într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și ai dreptul la transmiterea acestor date către un alt operator fără ca noi să ne opunem, dacă:

prelucrarea se bazează pe un consimțământ conform articolului 6 alineatul 1 litera a) sau articolului 9 alineatul 2 litera a) sau pe un contract conform articolului 6 alineatul 1 litera b) din RGPD și prelucrarea este efectuată prin mijloace automate.

La exercitarea dreptului tău la portabilitatea datelor ai dreptul să obții ca datele cu caracter personal să fie transmise direct de către noi către un alt operator, dacă acest lucru este fezabil tehnic.

Dreptul la opoziție conform articolului 21 din RGPD

În condițiile articolului 21 alineatul 1 din RGPD în calitatea de persoană vizată te poți opune prelucrării datelor din motive care rezultă din situația specială de partea ta.

Prezentul drept general la opoziție este valabil pentru toate scopurile de prelucrare descrise în aceste prevederi privind protecția datelor, care se întemeiază pe dispozițiile articolului 6 alineatul 1 litera f) din RGPD. Altfel decât în cazul dreptului special la opoziție aplicabil prelucrării datelor în scopuri de marketing direct avem obligația, conform RGPD, de a implementa un astfel de drept general la opoziție numai dacă ne menționezi pentru acest lucru motive de o semnificație supraordonată, de ex. un posibil pericol pentru viață și sănătate.

10. Persoana de contact

Dacă aveți întrebări privind pagina de internet sau pentru a vă exercita drepturile tale în calitate de persoană vizată, poți să te adresezi Serviciului Clienți pe adresa de e-mail contact@vilaamalia.ro.

  • Ziua de cazare (Check-In) începe la ora 14:00 iar eliberarea camerei se face la ora 11:00 (Check-out).
  • În cazul în care ajungeți la locație mai devreme de orele 14:00 și avem camere pregătite, vă vom caza mai devreme.
  • Vă recomandăm rezervarea nopții de dinaintea cazării pentru situațiile în care se dorește garantarea pentru cazarea mai devreme decât ora standard.
  • Eventualele prelungiri sau late check-out (eliberarea camerei mai târziu de ora 11) se vor anunța înainte și se vor asigura în funcție de disponibilitate, contra cost.
  • La check-in este obligatoriu a se prezenta documentele de identitate pentru toate persoanele ce vor beneficia de serviciile de cazare.
  • Oaspeții vor primi la recepție, la check-in, cheie de acces și au obligativitatea de a returna cheia la finalul sejurului, pierderea acesteia atrage o taxa de 50 lei
  • Oaspeții care sosesc mai devreme de ora cazării, își pot lăsa bagajele în camera de bagaje, până în momentul cazării, în cazul în care aceasta nu se face imediat.
  • Oaspeții care eliberează camera până la ora 11:00 își pot lăsa bagajele în camera de bagaje pentru întreaga zi.
  • Pentru confirmarea rezervării se achită un avans de minim 30% din contravaloarea rezervării. Diferența serviciilor se achită la check-in
  • Neplata în termenele stabilite, duce în mod automat la anularea rezervării. Avansul platit se considera penalitate și nu se returnează clientului.
  • Tarifele oferite de Vila Amalia includ TVA (9%)
  • În caz de anulare, indiferent de motiv, sau no-show (neprezentare), suma deja încasată nu se returnează, fiind reținută cu titlu de penalități.
  • Ulterior achitării facturii de avans, nu se acceptă diminuarea perioadei sejurului.
  • În caz de no-show (neprezentare), camera va fi reținută până la orele 19:00 în ziua check-in-ului, apoi aceasta fiind anulată fără un anunț în prealabil, sumele achitate considerându-se penalitate.
  • Odată achitat avansul nerambursabil în valoare de 30% din totalul rezervării, anularea fără penalizare nu mai este posibilă.
  • Anulările/modificările asupra oricărei rezervări trebuie efectuate în scris, pe e-mail.
  • În situația în care oaspetele își micșorează perioada de ședere, în timpul sejurului, se va achita întreg sejurul comandat inițial.
  • În situația în care, datorită unor situații neprevăzute, nu se poate onora rezervarea confirmată, ne asumăm obligația de a va reloca la o proprietate similară sau superioară, costul rezervării rămânând neschimbat. Vă vom propune o variantă de relocare, în cazul în care nu este conformă cu nevoile dumneavoastră, vă vom vira suma achitată, fără penalități, și vom considera rezervarea anulată.
  • Ne rezervăm dreptul de a alege pentru dumneavoastră etajul și poziția camerei în funcție de disponibilitatea de la data sosirii dumneavoastră.
  • Solicitările turiștilor pentru o anumita camera sau de a beneficia de camere alăturate, nu se pot confirma până la momentul alocării camerelor. Această solicitare poate rămâne ca o simplă opțiune, pe care încercăm să o satisfacem în limita disponibilităților, fiind exclusă garantarea.
  • Turistul are obligația de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui s-o predea în aceleași condiții la plecare. Eventualele lipsuri sau degradări ale bunurilor din camera, vor fi suportate de turist.
  • Fumatul nu este permis în camere, există spații special amenajate.
  • Este interzis accesul oaspeților suplimentari în locație.
  • Locația nu își asumă responsabilitatea pentru mașinile din parcare și pentru obiectele lăsate în interiorul acestora.
  • La predarea camerei turiștii au obligația să restituie cheia de acces.
  • Oaspeții se obliga sa aibă grija de copiii alături de care se vor caza si nu ii vor lăsa nesupravegheați în camera de hotel sau în spațiile publice ale hotelului.
  • Ne rezervăm dreptul de a ne selecta clienții.
  • Locatia isi rezerva dreptul de a judeca nivelul de atitudine, comportament si de zgomot acceptat al oaspetelui sau al invitatilor sai, acestia trebuind sa intreprinda toate masurile necesare pentru a corecta actiunile asa cum sunt solicitate de catre adminnistrator.
  • In situatia in care nu se ajunge la o intelegere amiabila, locatia poate finaliza o rezervare si poate solicita decazarea imediata a oaspetelui fara a fi obligat sa restituie banii platiti pe cazare sau sa plateasca vreo compensare.
  • Locatia nu va accepta mai multe persoane in conditiile respectivei rezervari daca numarul de ocupanti al uneia sau mai multor camere este mai mare decat cel din rezervarea confirmata.
  • Consideram ca orice persoana care beneficiaza de serviciile locatiei noastre a luat cunostinta de termenii si conditiile mai sus mentionate si le-a acceptat tacit.
  • Prin achitarea tarifelor de cazare, beneficiarul confirma ca a citit, a inteles si este de acord integral cu termenii si conditiilor de prestari servicii de cazare.
  • Lenjeria și prosoapele se schimbă la cererea clientului.