Cum pot face o rezervare?
Puteți face o rezervare telefonic, la numarul 0722 826 949. După ce sunt stabilite perioada sejurului și costul cazării, veți primi pe e-mail sau WhatsApp un link de plată, unde puteți achita valoarea serviciilor parțial sau integral.
Este necesar un avans pentru a realiza rezervarea?
Pentru confirmarea rezervării se achită un avans de minimum 20% din contravaloarea rezervării sau cel prevăzut in factura proformă. Diferența serviciilor se achită la check-in.
Care sunt orele de check-in și check-out?
Ziua de cazare (check-In) începe la ora 14:00, iar eliberarea camerei (check-out) se face la ora 11:00.
Unde pot parca mașina?
Puteți parca mașina în curtea pensiunii noastre. Parcarea este inclusă în oferta de cazare. Locurile de parcare sunt suficiente pentru toate camerele din locație.
Care sunt costurile de cazare pentru copii?
Copiii cu vârsta cuprinsă între 0-7 ani au gratuitate la cazare, fără pat suplimentar asigurat.
Ce capacitate au camerele disponibile?
În camera dublă se pot caza max. 2 adulți și 1 copil (0-10 ani). În camera tripla se pot caza max. 2 adulți și 2 copii (0-10 ani) sau 3 adulti. În camera de 4 locuri se pot caza max. 4 adulți și 1 copil (0-10 ani).
Îmi pot lăsa bagajele la cazare înainte de check-in / după check-out?
Oaspeții care sosesc mai devreme de ora cazării, își pot lăsa bagajele în camera de bagaje, până în momentul cazării, în cazul în care aceasta nu se face imediat.
Oaspeții care eliberează camera până la ora 11:00, își pot lăsa bagajele în camera de bagaje pentru întreaga zi.
La ce interval de timp se schimbă lenjeria și prosoapele?
Lenjeria și prosoapele se schimbă la cererea clientului.
Care sunt condițiile de anulare a unei rezervări?
Pentru informații despre condițiile de anulare sau modificare a unei rezervări, vă rugăm să citiți Termenii și condițiile de rezervare.