Testimoniale

„Am fost cazat și la hoteluri cu mai multe stele, dar la Vila Amalia am găsit condiții mult mai bune, pentru cele 2 stele la care a fost evaluată. Recomand, pentru familii este ideal. Aproape de plajă, cu curte unde se pot juca copiii, grătar, o terasă de luat masa și chiar o bucătărie unde poți să gătești, să încălzești sau prepari cafeaua.”

„Momente deosebite petrecute alături de familie și prieteni în curtea deosebită. O locație unde ești liber să te simți și să trăiești vacanța așa cum ai visat.”

„O gazdă primitoare, amabilă, locația a fost super, curățenie și liniște! Așa da vacanță!”

„Cea mai draguță și amabilă gazdă, atentă la nevoile turiștilor. Am avut lenjerii imaculate, spații de luat masa, fumat și joacă special amenajate. Parcare spațioasă. Foarte aproape de plajă. Ce m-a impresionat este grădina cu flori, superb amenajată, de care m-am bucurat zilnic. Abia aștept să revin cu drag! Recomand din tot sufletul această cazare!!!”

„A fost foarte frumos! Gazde primitoare, codiții foarte bune, curte frumoasă, aproape de plajă și magazine. Mulțumim frumos!!!”

„Ne-a plăcut mult, este al doilea an consecutiv în care venim aici, este minunat!”

  • Ziua de cazare (Check-In) începe la ora 14:00 iar eliberarea camerei se face la ora 11:00 (Check-out).
  • În cazul în care ajungeți la locație mai devreme de orele 14:00 și avem camere pregătite, vă vom caza mai devreme.
  • Vă recomandăm rezervarea nopții de dinaintea cazării pentru situațiile în care se dorește garantarea pentru cazarea mai devreme decât ora standard.
  • Eventualele prelungiri sau late check-out (eliberarea camerei mai târziu de ora 11) se vor anunța înainte și se vor asigura în funcție de disponibilitate, contra cost.
  • La check-in este obligatoriu a se prezenta documentele de identitate pentru toate persoanele ce vor beneficia de serviciile de cazare.
  • Oaspeții vor primi la recepție, la check-in, cheie de acces și au obligativitatea de a returna cheia la finalul sejurului, pierderea acesteia atrage o taxa de 50 lei
  • Oaspeții care sosesc mai devreme de ora cazării, își pot lăsa bagajele în camera de bagaje, până în momentul cazării, în cazul în care aceasta nu se face imediat.
  • Oaspeții care eliberează camera până la ora 11:00 își pot lăsa bagajele în camera de bagaje pentru întreaga zi.
  • Pentru confirmarea rezervării se achită un avans de minim 30% din contravaloarea rezervării. Diferența serviciilor se achită la check-in
  • Neplata în termenele stabilite, duce în mod automat la anularea rezervării. Avansul platit se considera penalitate și nu se returnează clientului.
  • Tarifele oferite de Vila Amalia includ TVA (9%)
  • În caz de anulare, indiferent de motiv, sau no-show (neprezentare), suma deja încasată nu se returnează, fiind reținută cu titlu de penalități.
  • Ulterior achitării facturii de avans, nu se acceptă diminuarea perioadei sejurului.
  • În caz de no-show (neprezentare), camera va fi reținută până la orele 19:00 în ziua check-in-ului, apoi aceasta fiind anulată fără un anunț în prealabil, sumele achitate considerându-se penalitate.
  • Odată achitat avansul nerambursabil în valoare de 30% din totalul rezervării, anularea fără penalizare nu mai este posibilă.
  • Anulările/modificările asupra oricărei rezervări trebuie efectuate în scris, pe e-mail.
  • În situația în care oaspetele își micșorează perioada de ședere, în timpul sejurului, se va achita întreg sejurul comandat inițial.
  • În situația în care, datorită unor situații neprevăzute, nu se poate onora rezervarea confirmată, ne asumăm obligația de a va reloca la o proprietate similară sau superioară, costul rezervării rămânând neschimbat. Vă vom propune o variantă de relocare, în cazul în care nu este conformă cu nevoile dumneavoastră, vă vom vira suma achitată, fără penalități, și vom considera rezervarea anulată.
  • Ne rezervăm dreptul de a alege pentru dumneavoastră etajul și poziția camerei în funcție de disponibilitatea de la data sosirii dumneavoastră.
  • Solicitările turiștilor pentru o anumita camera sau de a beneficia de camere alăturate, nu se pot confirma până la momentul alocării camerelor. Această solicitare poate rămâne ca o simplă opțiune, pe care încercăm să o satisfacem în limita disponibilităților, fiind exclusă garantarea.
  • Turistul are obligația de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui s-o predea în aceleași condiții la plecare. Eventualele lipsuri sau degradări ale bunurilor din camera, vor fi suportate de turist.
  • Fumatul nu este permis în camere, există spații special amenajate.
  • Este interzis accesul oaspeților suplimentari în locație.
  • Locația nu își asumă responsabilitatea pentru mașinile din parcare și pentru obiectele lăsate în interiorul acestora.
  • La predarea camerei turiștii au obligația să restituie cheia de acces.
  • Oaspeții se obliga sa aibă grija de copiii alături de care se vor caza si nu ii vor lăsa nesupravegheați în camera de hotel sau în spațiile publice ale hotelului.
  • Ne rezervăm dreptul de a ne selecta clienții.
  • Locatia isi rezerva dreptul de a judeca nivelul de atitudine, comportament si de zgomot acceptat al oaspetelui sau al invitatilor sai, acestia trebuind sa intreprinda toate masurile necesare pentru a corecta actiunile asa cum sunt solicitate de catre adminnistrator.
  • In situatia in care nu se ajunge la o intelegere amiabila, locatia poate finaliza o rezervare si poate solicita decazarea imediata a oaspetelui fara a fi obligat sa restituie banii platiti pe cazare sau sa plateasca vreo compensare.
  • Locatia nu va accepta mai multe persoane in conditiile respectivei rezervari daca numarul de ocupanti al uneia sau mai multor camere este mai mare decat cel din rezervarea confirmata.
  • Consideram ca orice persoana care beneficiaza de serviciile locatiei noastre a luat cunostinta de termenii si conditiile mai sus mentionate si le-a acceptat tacit.
  • Prin achitarea tarifelor de cazare, beneficiarul confirma ca a citit, a inteles si este de acord integral cu termenii si conditiilor de prestari servicii de cazare.
  • Lenjeria și prosoapele se schimbă la cererea clientului.