Galerie Foto

Aici va fi galeria foto

  • Ziua de cazare (Check-In) începe la ora 14:00 iar eliberarea camerei se face la ora 11:00 (Check-out).
  • În cazul în care ajungeți la locație mai devreme de orele 14:00 și avem camere pregătite, vă vom caza mai devreme.
  • Vă recomandăm rezervarea nopții de dinaintea cazării pentru situațiile în care se dorește garantarea pentru cazarea mai devreme decât ora standard.
  • Eventualele prelungiri sau late check-out (eliberarea camerei mai târziu de ora 11) se vor anunța înainte și se vor asigura în funcție de disponibilitate, contra cost.
  • La check-in este obligatoriu a se prezenta documentele de identitate pentru toate persoanele ce vor beneficia de serviciile de cazare.
  • Oaspeții vor primi la recepție, la check-in, cheie de acces și au obligativitatea de a returna cheia la finalul sejurului, pierderea acesteia atrage o taxa de 50 lei
  • Oaspeții care sosesc mai devreme de ora cazării, își pot lăsa bagajele în camera de bagaje, până în momentul cazării, în cazul în care aceasta nu se face imediat.
  • Oaspeții care eliberează camera până la ora 11:00 își pot lăsa bagajele în camera de bagaje pentru întreaga zi.
  • Pentru confirmarea rezervării se achită un avans de minim 30% din contravaloarea rezervării. Diferența serviciilor se achită la check-in
  • Neplata în termenele stabilite, duce în mod automat la anularea rezervării. Avansul platit se considera penalitate și nu se returnează clientului.
  • Tarifele oferite de Vila Amalia includ TVA (9%)
  • În caz de anulare, indiferent de motiv, sau no-show (neprezentare), suma deja încasată nu se returnează, fiind reținută cu titlu de penalități.
  • Ulterior achitării facturii de avans, nu se acceptă diminuarea perioadei sejurului.
  • În caz de no-show (neprezentare), camera va fi reținută până la orele 19:00 în ziua check-in-ului, apoi aceasta fiind anulată fără un anunț în prealabil, sumele achitate considerându-se penalitate.
  • Odată achitat avansul nerambursabil în valoare de 30% din totalul rezervării, anularea fără penalizare nu mai este posibilă.
  • Anulările/modificările asupra oricărei rezervări trebuie efectuate în scris, pe e-mail.
  • În situația în care oaspetele își micșorează perioada de ședere, în timpul sejurului, se va achita întreg sejurul comandat inițial.
  • În situația în care, datorită unor situații neprevăzute, nu se poate onora rezervarea confirmată, ne asumăm obligația de a va reloca la o proprietate similară sau superioară, costul rezervării rămânând neschimbat. Vă vom propune o variantă de relocare, în cazul în care nu este conformă cu nevoile dumneavoastră, vă vom vira suma achitată, fără penalități, și vom considera rezervarea anulată.
  • Ne rezervăm dreptul de a alege pentru dumneavoastră etajul și poziția camerei în funcție de disponibilitatea de la data sosirii dumneavoastră.
  • Solicitările turiștilor pentru o anumita camera sau de a beneficia de camere alăturate, nu se pot confirma până la momentul alocării camerelor. Această solicitare poate rămâne ca o simplă opțiune, pe care încercăm să o satisfacem în limita disponibilităților, fiind exclusă garantarea.
  • Turistul are obligația de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui s-o predea în aceleași condiții la plecare. Eventualele lipsuri sau degradări ale bunurilor din camera, vor fi suportate de turist.
  • Fumatul nu este permis în camere, există spații special amenajate.
  • Este interzis accesul oaspeților suplimentari în locație.
  • Locația nu își asumă responsabilitatea pentru mașinile din parcare și pentru obiectele lăsate în interiorul acestora.
  • La predarea camerei turiștii au obligația să restituie cheia de acces.
  • Oaspeții se obliga sa aibă grija de copiii alături de care se vor caza si nu ii vor lăsa nesupravegheați în camera de hotel sau în spațiile publice ale hotelului.
  • Ne rezervăm dreptul de a ne selecta clienții.
  • Locatia isi rezerva dreptul de a judeca nivelul de atitudine, comportament si de zgomot acceptat al oaspetelui sau al invitatilor sai, acestia trebuind sa intreprinda toate masurile necesare pentru a corecta actiunile asa cum sunt solicitate de catre adminnistrator.
  • In situatia in care nu se ajunge la o intelegere amiabila, locatia poate finaliza o rezervare si poate solicita decazarea imediata a oaspetelui fara a fi obligat sa restituie banii platiti pe cazare sau sa plateasca vreo compensare.
  • Locatia nu va accepta mai multe persoane in conditiile respectivei rezervari daca numarul de ocupanti al uneia sau mai multor camere este mai mare decat cel din rezervarea confirmata.
  • Consideram ca orice persoana care beneficiaza de serviciile locatiei noastre a luat cunostinta de termenii si conditiile mai sus mentionate si le-a acceptat tacit.
  • Prin achitarea tarifelor de cazare, beneficiarul confirma ca a citit, a inteles si este de acord integral cu termenii si conditiilor de prestari servicii de cazare.
  • Lenjeria și prosoapele se schimbă la cererea clientului.